  • Data: 2005-10-05 21:16:23
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Edyta wrote:
    > Napisałam na Waszą grupę, ponieważ nawet Pani w US podczas rozmowy
    > telefonicznej nie potrafiła mi na to odpowiedzieć. Będę wdzięczna za pomoc.

    I wcale jej sie nie dziwie, bo nikt nie wie.
    Zaczynając od końca i idąc w dół w stronę zwiększających się
    prawdopodobieństwm przyczepienia się US.

    1. Faktury zakupu z datą po dacie otrzymania aktu notarialnego (0.01%
    prawdopodobieństwa) ten 0.01% to przyczepienie się, czy remont
    faktycznie byl.

    2. Faktura zakupu z datą po dacie podpisania protokołu
    zdawczo-odbiorczego mieszkania i po uzyskaniu przez dewelopera
    pozwolenia na użytkowanie (10%) aczkolwiek są urzędy co już tego punktu
    nie akceptują

    3. Faktura zakupu z datą wcześniejszą niz pkt 1 i 2 (90% szans
    przyczepienia się)

    te 10% zostawiam tobie jako rozprawę z US, że przecież w ustawie jest
    napisane na własne potrzeby mieszkaniowe, a nie własne posiadane
    mieszkanie. Własne potrzeby mieszkaniowe mogą być zdefiniowane w
    przyszłości. Ale się jeszcze taki nie urodził co by się w ten sposón
    USowi postawił.