  • Data: 2005-10-04 12:31:51
    Temat: Re: Ulga remontowa -?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    futrzak wrote:

    > A skąd US może wiedziec ile poszło farby, tynku, kleju itp?
    W rozsądnych ilościach.
    Jak kupisz cysternę na mieszkanie jednopokojowe to się doczepią.

    > Jest jakis okres czasu ze dana rzecz ma na stałe być w danym domu?
    > Czy tez mogę sobie co miesiac wymieniac płytki? Drzwi, itp?

    Możesz wymieniać. Po to właśnie są limity.
    Tylko trzymaj jakiś dowód, że te płytki przez miesiąc faktycznie tam
    były, żeby ci US nie zarzucił, że faktycznie niczego tam nie było, bo to
    ty będziesz musiał udowodnić, że tam było.