  • Data: 2002-04-29 21:37:41
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Apr 2002, Grzegorz Piatek wrote:

    >+ Jakie konsekwencje groza, jesli w ramach ulgi remontowej odlicze cos co nie
    >+ podlega odliczeniu; Urzad Skarbowy wezwie mnie do okazania dokumentow
    >+ (faktur) na podstawie ktorych dokonalem odliczenia i zakwestionuje jedna z
    >+ nich?

    Zaliczyłem osobiście: miałem niesłusznie odliczony rachunek od
    spółdzielni kominiarskiej (nieVAT). Zwrot podatku + odsetki
    (odsetek było tyle co podatku :> a byłem w miarę szybko kontrolowany).
    Nie wiem, czy przy dużej kwocie (u mnie to było ~50zł czyli mało)
    nie przysługiwałby jakiś mandat.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (zawsze mówiący że te karne odsetki zapłacił i sądzi, że
    dobrze by było jakby to było dość !)