  • Data: 2003-04-28 13:34:43
    Temat: Re: Ulga rehabilitacyjna - rozliczenie roczne
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lubella" <l,u,b,e,l,l,a@p,o,c,z,t,a.f,m,> napisał w wiadomości
    news:b8j256$43q$1@news.lublin.pl...

    > Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w ogóle to wzywają w tej sprawie ?? Bo nie wiem czy lepiej nie uprzedzić
    > do zeznania nie dołączyć xera obu dokumentów.... Nie lubię chodzić do tej
    > instytucji ;)

    Mnie nigdy nie wezwali, a Twoja nadgorliwość może Ci zaszkodzić. Stara
    zasada, ten, co ma coś na sumieniu, zabezpiecza się wcześniej. Jeżeli boisz
    się skorzystać z przysługującego Ci odliczenia, po prostu nie odliczaj. A i
    tu nie masz pewności, że ktoś Cię nie wezwie na rutynową kontrolę. Decyzję
    niestety musisz podjąć sama...
    Wiola