  • Data: 2007-04-17 07:34:03
    Temat: Re: Ulga odsetkowa - rozliczenie
    Od: GoTo <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyłączam się do pytania. Ma ktoś jakieś sprawdzone informacje?

    Już się odłączam ;) sam sobie odpowiem, jakieś zaćmienie umysłowe czy
    coś z rana...
    A wystarczyło zadzwonić do KIP (wbrew alarmującym doniesieniom prasy
    wcale się nie zatyka, czekałem raptem niecałą minutę). Dowiedziałem
    się, więc dzielę się googlem ;)
    Żadnych dodatkowych wydatków na wykończenie w poz. 32 nie wpisujemy,
    ew. dodatkowe koszty (jak koszt aktu not.) związane bezpośrednio z
    transakcją kupna domu/mieszkania od developera. W sumie nie wiem jak
    to by wyglądało przy samodzielnej budowie, ale mnie interesował zakup
    od "osoby, która wybudowała ten budynek w wykonywaniu działalności
    gospodarczej"