  • Data: 2003-07-25 11:59:58
    Temat: Re: Ulga odsetkowa - czy bede mogl skorzystac?
    Od: Zbigniew Kwieciński <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    s...@b...pl wrote:
    > Witam :

    > To czy liczy się data oddania mieszkania czy data podpisania aktu notarialnego
    > nie wynika wprost z ustawy ale z interpretacji MF.
    > Z tego co wiem to ostatnia interpretacja mówi że liczy się data
    > podpisania aktu notarialnego.
    > W takim przypadku akt notarialny musisz podpisać wciągu trzech lat
    > licząc od końca roku kalendarzowego w którym uzyskano pozwolenie
    > na budowę &#8211; czyli do końca 2004 r.
    >
    > Pozdrawiam
    > SJ

    Zwróć się z oficjalnym pytaniem do urzędy skarbowego. Ja dostałem odpowiedź, że
    liczy się do dnia uzyskania pozwolenia na zamieszkanie (czyli odbiór techniczny
    budynku). Akt notarialny liczy się, jeśli nie można w inny sposób (tz. na
    podstawie prawa budowlanego) określić, czy budynek nadaje się do zamieszkania.