  • Data: 2003-10-02 14:51:50
    Temat: Re: Ulga na remont mieszkania (długie)
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:blhdb3$co6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > na
    Mam coś takiego:
    PIT. ODLICZENIA ULGI REMONTOWEJ Nie trzeba zaczynać w tym roku Według
    przedstawiciela Ministerstwa Finansów, z odliczeń w ramach ulgi remontowej w
    podatku od osób fizycznych będzie można korzystać również w przypadku tych
    przedsięwzięć, które rozpoczną się w roku 2004 bądź 2005.Po posiedzeniu
    sejmowej Komisji Infrastruktury przedstawiciel Departamentu Podatków
    Bezpośrednich w Ministerstwie Finansów Ryszard Michalski powiedział, że ulga
    remontowa jest liczona w okresie trzyletnim. - Począwszy od 2003 r. w każdym
    z kolejnych trzech lat przysługuje podatnikowi prawo do odliczenia wydatków
    z tytułu remontu i na modernizację lokalu mieszkalnego. W związku z tym nie
    ma żadnych warunków, które by mówiły, że podatnik musi rozpocząć odliczenia
    w tym roku, żeby korzystać z ulgi w latach następnych - powiedział cytowany
    przez PAP Ryszard Michalski.
    WSm