    From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga na remont a potem korekta i zwrot kasy
    Date: Mon, 30 Aug 2004 20:25:43 GMT

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0408302201180.-886249@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 30 Aug 2004, Marsjusz wrote:
    > [...]
    >
    > ...a ujawnisz je ? Uprzedzając ewentualne protesty: jak tobie
    > wolno stawiać warunki to nam też :> I brak informacji upoważnia
    > do podyskutowania sobie o możliwościach ;> (to jest grupa
    > "dyskusyjna" jakby co).

    No dobrze, kominek miał zostać rozliczony wzajemnymi zobowiązaniami
    Ja dostaje kominek za 10 tys. i wykonuje usługi za 10 tys
    Dlatego ja nie płaciłem i oni nie płacili.
    Teraz zobowiązania się przedawniły, ja zalegam z usługami za 5 tys a oni ..
    i tu już dalej wiadomo

    > Moment. To są dwie *RÓŻNE* sprawy: czy miałeś powód niepłacenia
    > (może i miałeś) i czy masz zamiar nie zapłacić (powołując się
    > na przedawnienie jak rozumiem) mimo że DOSTAŁEŚ kominek.
    > "Wykiwanie" kontrahenta... szkoda gadać.

    od razu "wykiwać"
    może i to tak wygląda, ale wiesz jak to jest z kolegami
    Na początku jest fajnie, a jak się coś wali to wtychodza taskie kwiatki

    Ale dzięki za opowiedz. Czyli jak rozumiem
    Mam nie tylko niespłacony kominek, ale również ewentualny problem z US