    From: "Daniel Chlodzinski" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulepszanie komputera - amortyzacja?
    Date: Fri, 4 Apr 2003 12:54:18 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Fri, 4 Apr 2003, Daniel Chlodzinski wrote:

    > Na pytanie czy przy wystąpienia straty dopłacają nikt mi nie
    > udzielił wyjaśnień ;) !
    > Niemniej - jeśli masz zamiar posprzedawać ŚT... to może lepiej
    > zapłacić ów "ryczałt" i mieć z głowy...
    Czyli dla mnie lepiej w skrodki trwale, bo sprzedawac ST po likwidacji DG
    nie mam zamiaru, beda lezec w piwnicy jako egz. muzealny, vat z takie
    muzealnego komputera tez duzy nie bedzie.

    Czy

    > Było, jako ćwiczenie masz znaleźć sobie za pomocą googla ;) !
    OK, ale to dopiero w weekend z domu bo w pracy nie ma http.

    > Przeczytaj w ustawie o pod. dochodowym :) definicję ŚT i napisz
    > jakie wnioski wyciagnąłeś.
    Przgladnalem szybko ustawe pod katem "srodkiem trwalym jest ... " i innych
    podobnych fraz ale nic. Czytam wiec od poczatku i co chwile "srodek trwaly"
    ale zero definicji. Hmm pisalem juz ze strasznie malo klarowny jezyk
    wystepuje w uopdoof ?? :-)). Pewnie tak, no nic skoro twierdzisz ze jest tam
    jest tam definicja to pewnie jest i bede szukal, ale chyba pierw pogoogluje
    bo stanowczo bardziej do mnie trafia to co pisza szanowni grupowicze niz
    czytanie "suchej" ustawy.

    Daniel