    From: "Kasia Mikołajczyk" <K...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ujemne saldo w raporcie kasowym
    Date: Fri, 15 Feb 2002 09:18:10 +0100

    Użytkownik "kptNemo" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a4hc2l$dd4$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > No właśnie problem w tym, że pracownik wyłożył swoją własną osobistą
    gotówkę
    > !
    > Bo musiał coś kupić żeby zrobić co miał do zrobienia w terenie....
    >
    > Następnego dnia kasa fizycznie była i pracownik może podpisać KW z tą
    datą.
    > Ale fakturę mamy z dnia poprzedniego a tego dnia nie było na nią pokrycia
    > gotówce.
    >
    > Czy w raport kasowy mogę wpisać datę KW zamiast wcześniejszej daty
    > wystawienia faktury i faktycznego zakupu ???

> [...]

    Wydaje mi się, że jak najbardziej jest możliwe. Jeżeli pojechał w teren, a
    więc był daleko od siedziby firmy, a musiał coś kupić to zapłacił ze swoich.
    Następnego dnia dał fakturę do kasy, a kasa mu wypłaciła pieniądze. Ja nie
    widzę problemu.
    Jak pracownik jedzie na tygodniową delegację, nawet jeżeli bierze zaliczkę,
    ale wydatki są nieoczekiwanie większe (np. zepsuł się samochód służbowy) to
    przecież wypłaci mu się z kasy pieniądze po jego powrocie.
    Kasia