  • Data: 2002-02-13 07:54:04
    Temat: Re: Ujemne saldo w raporcie kasowym
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Feb 2002 00:50:22 +0100, "kptNemo" <k...@i...pl>
    wrote:

    >Mam pytanie do zorientowanych w temacie (bo ja jestem zielony :-)
    >
    >Jest sytuacja, gdy pracownik dokonał zakupu na fakturę dla firmy, wykładając
    >własne pieniądze (nie pobrał wcześniej zaliczki). Następnego dnia okazało
    >się że w dniu zakupu w kasie firmy nie było wystarczającej ilości gotówki.
    >Trzeba było pobrać gotówkę z banku aby zwrócić pracownikowi wyłożone przez
    >niego pieniądze.
    >
    >Jak taką sytuację wpisać w raporcie kasowym ?
    >Jeśli zrobi się to chronologicznie (tj. najpierw wypłata na kwotę faktury, a
> [...]

    Zrobić tak jak pisze Wiola: przyjąć gotówkę z banku do kasy, a potem
    rozliczyć się z pracownikiem.
    Na pewno w biurze pomyśleli: teraz z papierów będzie wynikać, że firma
    przez dzień korzystała z pieniędzy pracownika, a więc nieodpłatne
    świadczenie, opodatkowanie itd. Ale moim zdaniem trzeba by upaść na
    głowę, żeby się czepiać o te kilkanaście czy nawet kilkaset (w tą
    kwotę nie wierzę) złotych. Ile by było podatku z tego świadczenia,
    10gr?
    Sugeruję rozejrzeć się za innym biurem, które mniej kombinuje. Żeby
    chociaż mądrze...

    Sławomir Dąbrowski