  • Data: 2002-12-03 23:30:23
    Temat: Re: Ujawnienie srodka trwałego
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Dec 2002, .:: Wojtek ::. wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > to co napisałeś ?)
    >+ >
    >+ Vat-u nie było. Była tylko wycena majatku tej firmy przez rzeczoznawce:) i
    >+ na tej podstawie nam sprzedali, więc chyba nie można tu mówić o darowiźnie.
    >+ Przecież zapłaciliśmy za całość, a jeżeli oni nie uwzględnili wszystkich ś.
    >+ trwałych w swoim protokole to chyba ich strata. Tylko kto może się do tego
    >+ doczepić? W końcu użytkowaliśmy te środki trwałe i osiągaliśmy jakiś tam
    >+ przychód, a nie mieliśmy kosztów z tego powodu. To chyba nie jest tak źle?

    A *hali* nie amortyzowaliście ?? Jako *całości*, tj. na całą
    kwotę zakupu ?

    Jeśli tak - to co najwyżej *część* majątku (maszyny) amortyzowaliście
    ze złą stawką. Jak na mój gust - to budynki miewają dłuższe okresy
    amortyzacji niz maszyny, jest szansa że państwo szkód nie poniosło
    (choć mogliście współczynniki zaniżyć bardziej niż ustawa przewiduje...)

    >+ Strasznie to poplątane!

    Ano ! :)

    Pozdrowienia, Gotfryd