  • Data: 2002-08-05 21:02:57
    Temat: Re: UZ
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik a <p...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aijffm$d80$...@t...icpnet.pl...
    > Witajcie,
    > nie pracuje na etacie, nie jestem zarejestrowana jako bezrobotna, nie
    > prowadze DG
    > mam propozycje UZ - co nalezy zrobic z tym fantem?
    > 1. kto placi podatek

    Składki ZUS płaci zleceniodawca. Podatek płaci też potrącając z twojego
    wynagrodzenia

    > 2. co ze swiadczeniami ZUS ?
    O jakie świadczenia dokładnie chodzi? Zasilek rodzinny?
    NA umowie zlecenie nie masz płatnych urlopów, świadczenia urlopowego,
    chorobowego itp. UZ jest wygodniejsza dla pracodawcy ale dla pracownika nie

    > odpowiedzcie, jak najlepiej skonstuowac taka umowe ?

    żeby była lepsza dla zleceniobiorcy czyli dla Ciebie :))? To są standardowe
    umowy ale oczywiście można dodawać różne punkty.To chyba jednak zależy od
    zleceniodawcy. Ciężko powiedzieć nie znając szczegółów

    pozdrawiam
    WS