  • Data: 2003-11-20 18:14:27
    Temat: Re: US udokumentowanie funduszy na zakup mieszkania
    Od: "Inka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego po fakcie ?
    > spiszcie umowe przed faktem. Jest chyba taka furtka, ze do pewnej kwoty
    > umów daroziny nie trzeba rejestrowac w US. Spisz umowe z dziadkiem mamą
    > tata, wójkiem ,
    > ciotką bratem i kim tam jescze sie da...

    Po fakcie, bo minelo juz kilka lat... Nie wiem, czy US "uzna" umowy darowizny
    przez US niepodsteplowane. Wiem, ze teraz trzeba miec ich "parafke" i to z
    data przed zakupem mieszkania!!! Czy w 1999 tez trzeba bylo potwierdzac w US
    umowy darowizny? jesli nie to problem z glowy...

    Jeszcze jedna sprawa - czy ktos sie orientuje czy w '99 laczna suma darowizn
    (od matki, ojca, baci itp) byla jakos ograniczona? Jaki byl to limit?

    Co zorbic z nadyzka jesli taka wystapi? Czy mozna spisac umowe pozyczki z
    osobami, z ktorymi sie spisalo umowe darowizny? Jaki jest limit przy ktorym
    nie trzeba placic podatku?