  • Data: 2005-09-17 20:57:38
    Temat: Re: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Sep 2005, Gonia wrote:

    > albo kiepski doradca prowadzil sprawe, albo kiepski sklad orzekajacy
    [...]
    > W rozpatrywanej sprawie istota sporu sprowadza się - jak to wynika z treści
    > skargi - do rozstrzygnięcia, czy posiadane przez skarżącego w styczniu i
    > lutym 1992 r. zasoby walutowe, zdeponowane na jego czynnych kontach
    > dewizowych w Banku PKO SA i przez niego w tymże okresie pobrane

    ...otóż to.
    W opisywanej sprawie oskarżony podatnik miał DOWÓD że te pieniądze
    posiadał (i się przedawniło).
    Rzeczona babcia miała je "w skarpecie". Zero dowodów.
    Mi chodziło o to że to *od podatnika* wymaga się UDOWODNIENIA !
    I dowód w postaci "o, tu, mam kwity z banku" takim dowodem jest
    i to z gatunku niepodważalnych.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)