  • Data: 2005-09-18 09:48:03
    Temat: Re: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...otóż to.
    > W opisywanej sprawie oskarżony podatnik miał DOWÓD że te pieniądze
    > posiadał (i się przedawniło).
    > Rzeczona babcia miała je "w skarpecie". Zero dowodów.
    > Mi chodziło o to że to *od podatnika* wymaga się UDOWODNIENIA !
    > I dowód w postaci "o, tu, mam kwity z banku" takim dowodem jest
    > i to z gatunku niepodważalnych.

    Fakt, ze mial je na rachunku, jest to prostsza sprawa, ale tak czy
    inaczej - wyrok jest z rodzaju tych, ktote daja nadzieje
    Poniewaz zeby wydac pieniadze w ktoryms roku podatkowym, trzeba je miec
    - jezeli jako dowod wystarczy ze pracowales 20 lat i miales prawo
    zaoszczedzic, jest szansa, ze powolujac jakikolwiek dowod w sprawie,
    mozesz wygrac ( np przesluchanie swiadka, potwierzenie wyjazdow 20 lat
    wstecz itp )
    Oczywiscie sa rowniez wyroki, ze uprawdopodobnienie nie musi zakonczyc
    sie udowodnienem, ale....
    Z reszta nie bede polemizowala, bo jest to bicie piany w naszym systemie
    prawno-podatkowym. Podobnie jak od strony opodatkowania badz nie
    prostytucji. Ja w sumie podalalm tylko akt prawny, na podstawie ktorego
    dochody z nierzadu nie podlegaja opodatkowaniu, a ze on sie ma do
    rzeczywistosci jak piesc do nosa, to juz inna sprawa;-))