eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTusze do drukarki w firmie itp.Re: Tusze do drukarki w firmie itp.
  • Data: 2006-03-19 18:22:09
    Temat: Re: Tusze do drukarki w firmie itp.
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    > > On Fri, 17 Mar 2006, TheMat wrote:
    > >
    > >> Czy mozna zaliczac do kosztów zakupione tusze do drukarki w przypadku,
    > >> gdy
    > >> drukarka ta nie jest zaliczona do środków trwałych, nie jest też w żadnej
    > >> ewidencji ?
    > >
    > >  Czy można odliczać paliwo tankowane do samochodu, w przypadku kiedy
    > > ten samochod nie jest w EST ani w żadnej ewidencji ?
    > > (hint: ewidencja przebiegu jest OGRANICZENIEM dla kosztów!!)
    > >
    >
    > Czyli mam rozumieć, że w moim przypadku można odliczać koszty tych tuszy ?
    >
    LUDZIE, nie bójcie się myśleć. To naprawdę nie boli.Jak nie masz kompa w firmie
    to nie księguj tego w koszty tylko w towary handlowe. Nikt się nie przyczepi. A
    jeżeli masz a nie jest wprowadzony do ewidencji lecz stoi na biurku to znaczy
    że go używasz i też nikt się nie przyczepi do zakupu tuszy. Chyba że zaleziesz
    za skórę pani inspektor i wyłapie np. że Twoja drukarka jest HP a tusze kupiłeś
    do EPSON-a. Ja w takim przypadku biorę fakturę uniwersalną. " Tusz do drukarki"
    czy " Toner " i tym sposobem odbieram część tego co od czasu do czasu z bólem
    serca muszę zanieść.

    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1