  • Data: 2002-12-28 02:46:27
    Temat: Re: Tresc zaswiadczenia z zakladu pracy
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:cm1q0v8673cll713difi8m04v7c6n2nm8e@4ax.com...

    > Nie potrzebujesz żadnego oświadczenia. To, że czasami US domaga się
    > jakiegoś oświadczenia to ich widzimisię i nie ma podstaw prawnych.

    Ale już powinien je dostać wcześniej w innej formie:
    1. zakres obowiązków, do umowy o pracę,
    2. skierowanie na wstępne badania lekarskie / orzeczenie lekarza,( praca
    przy komputerze, monitorze powinna być tam wymieniona)
    3. ocena ryzyka zawodowego - kodeks pracy i przepisy bhp wymagają od
    pracodawcy

    pozdrawiam
    Ryszard