  • 1. Data: 2002-12-18 21:42:38
    Temat: Tresc zaswiadczenia z zakladu pracy
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    Witam !
    Pracuje w firmie komputerowej i z racji tego czasami wykonuje w domu rozne
    robotki na kompie. Niedawno zakupilem nowy sprzet i chce go sobie odliczyc
    od podatku wiec poszedlem do szefa po zaswiadczenie o pracy na sprzecie
    koputerowym, a on na to , ze owszem podpisze mi taki dokument jak go sobie
    napisze bo on niezna tresci, JA TEZ JEJ NIEZNAM, a Wy ? jesli tak to bardzo
    prosze o pomoc!
    Pozdrawiam
    Krzysztof Szymura
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-28 02:12:16
    Temat: Re: Tresc zaswiadczenia z zakladu pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 18 Dec 2002 22:42:38 +0100, "Krzysztof"
    <k...@w...pl> zakodował:

    >napisze bo on niezna tresci, JA TEZ JEJ NIEZNAM, a Wy ? jesli tak to bardzo
    >prosze o pomoc!

    Nie potrzebujesz żadnego oświadczenia. To, że czasami US domaga się
    jakiegoś oświadczenia to ich widzimisię i nie ma podstaw prawnych.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-28 02:46:27
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    > Nie potrzebujesz żadnego oświadczenia. To, że czasami US domaga się
    > jakiegoś oświadczenia to ich widzimisię i nie ma podstaw prawnych.

    Ale już powinien je dostać wcześniej w innej formie:
    1. zakres obowiązków, do umowy o pracę,
    2. skierowanie na wstępne badania lekarskie / orzeczenie lekarza,( praca
    przy komputerze, monitorze powinna być tam wymieniona)
    3. ocena ryzyka zawodowego - kodeks pracy i przepisy bhp wymagają od
    pracodawcy

    pozdrawiam
    Ryszard