  • 1. Data: 2002-12-18 21:50:00
    Temat: karta rabatowa
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    w Rzepie przeczytałam (źródło:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/VAT/vat1.html )
    "Czy sprzedaż tzw. kart rabatowych podlega opodatkowaniu VAT?

    Nie, gdyż karta rabatowa nie jest z punktu widzenia przepisów o VAT ani
    towarem, ani usługą."

    I jakie bylo moje zdziwienie, gdy okazało się, że szef kupił kartę platinum
    uprawniającą do różnych zniżek w hotelach (chodzi o delegacje) i wystawiono
    mu fakturę vat. Czy mam prawo ten VAT odliczyć?? A jeśli nie to czy jest on
    KUP??

    prosze o pomoc, bo 20-ty juz blisko...

    Magdip

  • 2. Data: 2002-12-19 20:44:12
    Temat: Re: karta rabatowa
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Magdip" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wystawiono
    > mu fakturę vat. Czy mam prawo ten VAT odliczyć?? A jeśli nie to czy

    Co taka zdziwiona jesteś że mu (szefowi) fakturę wystawili? Vat za
    usługi noclegowe,(hotelowe) i gastronomiczne jest nie do odliczenia w tej
    sytuacji i stanowi KUP.
    Jacek