  • Data: 2009-08-14 07:47:52
    Temat: Re: Towar kupiony przed założeniem DG
    Od: choczsz <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 22:20, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Moment, moment, moment.
    >   Jakich "scalakach"?

    W moim przypadku w układzie pracowałby 8-bitowy mikrokontroler AVR,
    powiedzmy ATMELA. Reszta to elementy pasywne.

    >   Jeśli dane CE nie wymaga certyfikatu (zasilanie "wysokim" napięciem,
    > czyli od zasilacza rzeczywiście bym się trzymał z daleka, i inne takie
    > "niebezpieczne" składniki), to na dzień dobry ktoś musiałby chcieć
    > doczepić się *konkretnego* naruszenia norm CE.
    >   Najpierw musiałoby ono istnieć :D

    Wg wszelkich informacji jakie posiadłem, w związku z obecnością
    wspomnianego mikrokontrolera, produkt podapdałby pod EMC
    (Kompatybilność elektromagnetyczna). A odpowiednie badania wymagają
    raczej laboratorium. Zatem koszt rzędu paru tysięcy, co biorąc pod
    uwagę mocno ograniczony popyt na urządzenie (nisza), tudzież
    wytwarzanie kilku różniacych się nieco wersji produktu, byłoby kosztem
    zabójczym.