  • Data: 2009-08-12 14:33:25
    Temat: Re: Towar kupiony przed za?o?eniem DG
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-08-2009 o 15:11:06 choczsz <z...@j...pl> napisał(a):

> [...]
    > niewielki dodatek do pensji z etetu.
    > W skrocie: z kiklkunastu elementow elektronicznych (wartych razem
    > powiedzmy 20 PLN) skladam i progrmauje pewien uklad, ktory sprzedaje
    > za 200PLN.
    >
    > Powiedzmy, ze jestem na etapie konstruowania prototypow z czesci
    > kupionych w sklepie. Nie wiem czy obecnie tylko sie bawie lutownica,
    > czy moze jednak bede chcial zajac sie tym regularnie i oficjalnie w
    > pszyszlosci.
    >
    > pytania:
    >
    > 1) Czy ktokolwiek zaryzykuje twierdzenie ze obecnie prowadze

    Zaraz UKS zacznie za tobą latać ;)

    > 2) Czy jesli zarejestruje DG powiedzmy za miesiac, to bede mogl
    > wykorzystac obecne zapasy podzespolow do wytworzenia produktu, albo
    > sprzedac prototypy konstruowane obecnie (przed decyzja o prowadzeniu
    > DG)?

    IMHO to jest cieńki lód - jak będziesz miał dwa podzespoły to możesz
    tłumaczyć że się bawiłeś i zobaczyłeś potencjał. Jak będziesz miał
    ich np. 20 to już może być podejrzane, a jak 200 to sam czujesz :)

    > 3) Czy DG polegajaca na czyms innym niz handel i uslugi, czyli de
    > facto produkcja, to obszar na ktory dla wlasnego dobra lepiej w ogole
    > nie wkraczac? ;)

    Przy scalakach masz zabawę w CE, a to jest cała maszynka do zasysania pieniędzy,
    i to sporych pieniędzy.
    Możliwy czas kontroli to 10 lat bodajże od momentu wyprodukowania
    ostatniej sztuki, możliwa grzywna bodajże do 100.000zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek