  • Data: 2006-01-30 22:01:15
    Temat: Re: To jak to jest w końcu z tą kasą fiskalną?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jan 2006, tarcamion wrote:

> [...]

    Krótki wykład łopatologiczny na przykładzie: rozporządzenie o zasadach
    wydawania faktur na podstawie nowej ustawy (stare wraz z ustawą
    traciło moc) z okazji wejścia do UE zostało wydane z datą bodaj
    27.IV.2004, przy czym pozostaje uwierzyć na słowo że minister je
    naprawdę podpisał 27. o godzinie 23:59 (a nie antydatował) bo
    treść objawiła się dopiero 28 czy nawet 29.IV.2004.
    Przypomnę że do UE weszliśmy 1.V.2004.
    A 3 dni wcześniej nikt nie wiedział jak popojutrze wystawiać
    faktury!! Oprócz tego że nie trzeba będzie podpisu (bo to
    wynika z VI Dyrektywy UE, choć podobno w niektórych US
    twierdzili że "niemożliwe i furtka musi być" ;)) nie było
    wiadomo nic więcej.
    Nie wiedzieli tego również twórcy programów do DG... a taka
    firma "skomputeryzowana" nie jest w stanie opanować bałaganu
    jak część faktur wystawi ręcznie.

    Więc spokojnie - 31 marca jest w piątek, będzie sobota
    i niedziela na opanowanie nowych zasad ;>

    > To trochę głupio... Rozpoczynam działalność 1 lutego i w ciągu 2 miesięcy mam
    > zarobić na kasę... Ekstra.

    To nie tak... to "obowiązkowa inwestycja", nikt nie mówi że masz
    z DG "zarobić". Minister każe ci mieć pieniądze... i już.
    Albo przestać sprzedawać.
    Acha - nie krzycz NA MNIE, ja tylko brutalnie objaśniam... :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)