  • Data: 2006-01-31 17:35:21
    Temat: Re: To jak to jest w końcu z tą kasą fiskalną?
    Od: tarcamion <tarcamion_nie_lubie_spamy@bardzo_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Docent napisał(a):

    > To znaczy, że masz zwolnienie do 31.03.2006r pod warunkiem nie przekroczenia
    > 20000zł obrotu na rzecz osób fiz.
    > Według MF masz ustalony termin rozpoczęcia ewidencji przy pomocy kasy na
    > dzień 1.04.2006r.
    > Co będzie dalej - na razie nie wiadomo :) - albo obejmie cię nowe zwolnienie
    > albo nie.

    Pytałem w US i powiedzieli, że limit ten nie ma okresu wygaśnięcia, a
    data 31.03.2006 oznacza przedawnienie rozporządzenia i wtedy nie wiadomo
    co. Póki co do 31 marca zwolnienie wynosi 20.000, a potem może ulec
    zmianie. Nie oznacza to, że trzeba po 31 marca mieć kasę fiskalną. Ważny
    jest limit. Po 31 marca będzie obowiązywać nowe rozporządzenie ze
    mianami lub nie :)