  • Data: 2007-07-01 21:00:03
    Temat: Re: Termin wystawienia faktury, a data otrzymania.
    Od: Iga <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 10:56, <s...@a...pl> wrote:

    > Termin płatności zależy od umowy między stronami. Jak uzgodniliście, tak
    > będzie. W życiu z reguły strony umawiają się przy odroczonych płatnosciach,
    > że termin liczy się "od dnia wystawienia".
    ..tak, płatności odroczone :) ..np 14 dni liczone od dnia wystawienia
    faktury..moja szefowa sie upiera, ze od dnia otrzymania faktury..ktos
    zawalił, miał przekazać fakture-zapomniał...jezdziła po Polsce ponad
    tydzień, a tu czas leci..termin płatnosci minął, kontrahent chce kase,
    a ta, ze fakture dostała pózno, liczy więc 14 dni od daty
    otrzymania..
    :)