  • Data: 2005-03-18 15:48:48
    Temat: Re: Szukam dobrego biura rachunkowo-doradczego w Lodzi
    Od: ulapod <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to padł na mnie blady strach :(

    > - albo w tym biurze jestes od niedawna i nie kontrolujesz jak cie
    > rozliczaja (ja niestety kontroluje)

    Jestem w tym biurze dokładnie 6 miesięcy a polecili mi je znajomi, którzy
    tam mają sporą firmę od kilku lat. Ja mam jednoosobową DG więc kokosów na
    mnie nie zarabiają.
    Napisz mi co ci poszło nie tak w tym biurze i jak do tego doszedłeś bo ja
    rzeczywiście ich nie kontroluję ale tak na oko wszystko wygląda ok. Nie
    chcę jednak niczego przeoczyć bo dzięki poprzedniemu biuru miałam już
    kontrolę z US i nie chcę powtórki z rozrywki.

    Czekam na maila (ulapod znaczek gazeta.pl) i dziękuję z góry.

    ulapod