  • Data: 2009-08-28 10:02:19
    Temat: Re: Szanse na pierwszy kredyt
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Kowalczyk wrote:

    > Gdybym postawił jako zabezpieczenie spłaty kredytu moje własne
    > mieszkanie, to moje szanse na otrzymanie kredytu by chyba wzrosły?

    Może. Nie wiem o jakie kwoty chodzi, ale z tego co pamiętam zajmujesz się
    jakimiś internetowo-informatycznymi sprawami, a tam raczej nie pieniądze i
    inwestycje
    są istotne w pomnażaniu dochodów. Ile i na co potrzebujesz tego kredytu,
    że aż musisz zastawiać własne lokum?
    Przecież dla drobnych sum na sprzęt nie zastawia się chałupy.