  • Data: 2009-08-28 09:52:26
    Temat: Re: Szanse na pierwszy kredyt
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tutaj ciekawy artykuł o kredytach dla początkujących przedsiębiorców:
    http://tinyurl.com/nkz383

    Wynika z niego, że im dłużej jest się przedsiębiorcą (i ma jakieś
    doświadczenie w realizacji przedsięwzięć na realizacje których chce
    się wziąć kredyt), to tym większa szansa na otrzymanie kredytu, a jego
    wysokość się zwiększa. W artykule wspomniano też, że w mBanku jest
    szansa na dostanie 10 000 na początek.

    Gdybym postawił jako zabezpieczenie spłaty kredytu moje własne
    mieszkanie, to moje szanse na otrzymanie kredytu by chyba wzrosły?