  • Data: 2009-08-28 11:17:19
    Temat: Re: Szanse na pierwszy kredyt
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Kowalczyk wrote:

    > Tutaj akurat chodzi mi o inwestycję budowlaną. Potrzebowałbym na
    > początek około 20 000.

    Można by z tego wyciągnąć wniosek, ze
    Twoje lokum ma około 10m2 :-) skoro miałbyś
    je zastawić dla takiej sumy
    (zakładam 4tys/m2 i że przyjęto by połowę wartości jako zabezpieczenie)
    Takie sumy to raczej w ramach zwykłego
    kredytu w rachunku weź (jeśli nie masz to popracuj, zeby mieć),
    albo pożycz od rodziny i znajomych.