    From: "Andrev" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Symfonia - Pomoc techniczna
    Date: Sat, 9 Mar 2002 12:40:52 +0100

    > Jesteś użytkownikiem oprogramowania Symfonia firmy Matrix.pl SA
    > Masz jakiś problem? {Coś nie działa, nie wiesz jak Coś zrobić}
    >
    > Wejdź na stronę http://strony.wp.pl/wp/symfhelp/

    Podoba mi sie ten pomysl mam nadzieje ze strona sie rozkreci (zanim stracisz
    zapal do jej prowadzenia) i kiedys znajde tam odpowiedzi na interesujace
    mnie pytania np. jak w FK przeniesc do kumenty juz zaksiegowane do bufora
    (wiem ze to niezgodne ble ble, ale tez wiem ze sie da tylko nie wiem jak :))

    Andrzej
    UIN 37349978 GG 2144