eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŚwiadectwo pracy - po co nowemu pracodawcy?Re: Świadectwo pracy - po co nowemu pracodawcy?
  • Data: 2006-03-09 13:29:26
    Temat: Re: Świadectwo pracy - po co nowemu pracodawcy?
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    to, że firma nie istnieje, nie oznacza, że świadectwa pracy już nie
    można uzyskać. Były pracodawca powinien przechowywać dokumenty albo
    przekazać je do archiwum. To jego obowiązek. Może PIP by tutaj coś
    pomógł albo dotarcie do właściciela firmy, który powinien wystawić
    świadectwo pracy, to jego obowiązek.
    Dokumenty ubezpieczeniowe z tego okresu znajdują się w ZUS, który też
    może wystawić zaświadczenie o okresie podlegania ubezpieczeniom ZUS i
    wpłaconych składkach emerytalnej i rentowych. Radzę zwrócić się do ZUS
    o wydanie takiego zaświadczenia, kiedyś może się przydać, zwłaszcza
    gdy brak świadectwa pracy.

    Pozdrawiam

    --
    wa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1