  • Data: 2002-12-12 09:59:39
    Temat: Re: Świadczenie urlopowe
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at6k75$uj$1@news.tpi.pl...
    > Zapewne większość Szanownych Rozmówców o tym wie, ale ...
    > Od 1 stycznia 2003 r nie mamy już obowiązku tworzenia Zakładowego
    Funduszu
    > Świadczeń Socjalnych, ani też wypłacania tzw. świadczenia urlopowego.
    > Stanowi o tym znowelizowany art. 4 ustawy o ZFŚS (Dz. U. nr 135 poz.
    1146 -
    > nowelizacja z 26 lipca 2002 r). Myślę, że nie będzie przesadną asekuracją
    > przed PIP-ą pisemne powiadomienie pracowników o ew. odstąpieniu od
    > tworzenia ZFŚS/ŚU.
    > Swoją drogą ciekawe, czym kierował się ustawodawca wyłączając z tej części
    > nowelizacji pracowników tzw. budżetówki.
    > A. Rządkowski

    Wszystko co napisałeś jest prawdą ale pod jednym warunkiem, że firma
    zatrudnia mniej niż 20 osób.
    Jeśli zatrudnia więcej, niż 20 osób lecz w przeliczeniu na etaty wychodzi
    mniej niż 20 etatów to nie musi tworzyć ZFŚS lecz musi wypłacić świadczenie
    urlopowe. W przypadku zatrudniena powyżej 20 etatów wszystko po staremu.
    Pozdrawiam
    Sławomir Delegacz
    s...@d...pl