  • Data: 2010-08-04 08:18:52
    Temat: Re: Straty z miesięcy ubiegłych
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > A przeczytałeś te paragrafy: z zastrzeżeniem § 10 - 12. ?
    > Do 7 dni od wpłaty.

    Przeczytałem, ale nie bardzo rozumiem, czym to się w takim razie różni od
    opisanej tu sytuacji.
    Klient wpłaca kasę z tytułu proformy, a dostawca usług wykonuje usługę.
    Faktura wystawiona po wpłynięciu zapłaty.

    "Firma za swoje usługi wystawia faktury pro-forma, dopiero po wpłynięciu
    zapłaty wystawia faktury"
    No chyba, że wątkotwórcy chodziło o to, że najpierw usługa, potem wpłata, a
    potem dopiero faktura, a ja to zrozumiałem opacznie.

    Pozdrawiam
    K.