  • Data: 2010-08-05 06:17:00
    Temat: Re: Straty z miesięcy ubiegłych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-08-2010 23:11, 'Tom N' pisze:

    > Trochę tak.

    > W takim razie jeszcze mniej podejrzane -- 3 miesiące szukali rozwiązania
    > problemu, aż znaleźli w marcu kogoś, kto wreszcie problem rozwiązał...

    > A w lewo na "rondzie" nie _można_ skręcić -- prawda Gotfryd? :D

    Jeżeli z lewej stoi barierka - nie można.

    Ja wiem, że tu połowa ludzi to każdy program sobie debuguje i w nim
    grzebie paluchami, i sobie go przerabia trzy razy w tygodniu, ale
    przeciętny użytkownik nic nie zrobi, jak mu wyskakuje komunikat "nie
    można zatwierdzić faktury - ujemny stan magazynu".

    A więc NIE MOŻNA wystawić.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813