  • Data: 2007-03-16 11:37:10
    Temat: Re: Stawka Vat - jaka?
    Od: "colabor" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jureq" <
    > 22% od marży?

    To wiem, ale w dniu sprzedazy musze nabic na kase tyle ile przyjalem czyli:

    1) klient wstawia mi auto za np. 1000 zl
    2) doliczam do tego 100 zl prowizji
    3) przychodzi kupiec i kupuje za 1100 zl
    4) nabijam na kase 1100 zl ( I TU Z JAKĄ STAWKĄ? ZERO czy ZWOLNIONY?)
    5) przychodzi wstawiajacy i jemu wyplacam 1000 zl
    6) nabijam na kase swoja prowizje czyli 100 zl ze stawka 22%

    Pytanie odnosi sie do punktu 4 - jaka wtedy ma byc stawka ?
    Pozdr.