    From: b...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Date: Sun, 05 Jul 2009 00:46:06 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Czyli, ze oprocz instalacji gazowej za 2000 zl dokonales jeszcze innych
    > wydatkow na kwote wyzsza od 1500 zl, tak?

    Nie wiem co mam odpowiedziec na to pytanie, bo juz kilka razy odpowiadalem.
    To raz. A dwa, ze jak powiem co zrobilem, to z pewnoscia przynajmniej czesc
    osob - patrzac po tym co sie dzialo do tej pory - zacznie sie zastanawiac, czy
    to na pewno byly rzeczy ktore moga sie zaliczac do sumy ulepszen czy nie...
    Wiec po prostu rece mi opadly i nie wiem co mam powiedziec.
    Podtrzymuje tylko to co w 1 poscie, ze MAM ULEPSZENIE i co z zrobic w zwiazku z
    tym ?

    > Bo chyba nie jestes az takim idiota, zeby po tylu wypowiedziach na forum
    > nadal dodawac do tej kwoty 2000 wartosc poczatkowa samochodu i na tej
    > podstawie miec watpliwosci, co do dalszego toku postepowania?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Mam wrazenie ze powinienem napisac ze instalacja gazowa bedzie mnei kosztowala
    5000 zl... wtedy MOZE byloby bez problemu... albo by byl, bo by ktos wyciagnal
    cenniki, ze takich instalacji nie ma...

    Kuba