  • Data: 2009-07-04 21:20:16
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:796e.0000083a.4a4fbf36@newsgate.onet.pl...

    > roku ??? Ja ciagle pisalem ze ta kwota spowodowala ulepszenie (czyli
    > PRZEKROCZYLA LIMIT 3500 zl), ale wszyscy mi wciskaja ze nie, tak jakby
    > wszyscy
    > mieli wglad w moje faktury :/

    Czyli, ze oprocz instalacji gazowej za 2000 zl dokonales jeszcze innych
    wydatkow na kwote wyzsza od 1500 zl, tak?
    Bo chyba nie jestes az takim idiota, zeby po tylu wypowiedziach na forum
    nadal dodawac do tej kwoty 2000 wartosc poczatkowa samochodu i na tej
    podstawie miec watpliwosci, co do dalszego toku postepowania?

    Pozdrawiam
    SDD