  • Data: 2009-07-04 19:40:44
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > choc wszyscy Ci tlumacza na rozne
    > sposoby, ze masz sama kwote 2000 porownac z ustawowa granica i -
    > stwierdziwszy, ze jest nizsza - podjac stosowna decyzje.
    > SDD

    A KTO u diabla ci wmawia, ze to jest tylko 2000 zl ??? Ja napisalem ze dzieki
    tej inwestycji (2000 zl) zwiekszy mi sie wartosc tak ze bedzie ulepszenie !!!
    Przeciez to nie jest jedyne co dolozylem do auta w roku... Boze. Ja juz to
    wyzej DOKLADNIE wyjasnilem ! Dwa razy !
    No wlasnie wszyscy mi tlumacza ze sama kwota 2000 zl nie powiekszy wartosci,
    tylko CZY JA O TO PYTALEM ? Po co wszyscy mi to tlumacza ??? Po to ze ktos cos
    debilnego powiedzial i nie potrafi sie przyznac ze odpowiedzial na pytanie
    ktorego nie bylo i brnie w to dalej ?
    Naprawde nie prosze o sprawdzanie tego czy mam racje mowiac o ulepszeniu srodka
    trwalego - on JEST ulepszony.. czy musze tu zeskanowac wszystkie faktury zebys
    mi uwierzyl ?

    Jakas paranoja...

    Kuba