    Date: Sat, 05 Nov 2011 23:29:28 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzęt od kontrachenta

    (05.11.2011 21:52), Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMVHO wliczyć kwotę "na upgrade" do wynagrodzenia, nie widać
    > przeszkód aby ta część miała być wypłacona w roli zaliczki
    > "z przeznaczeniem na" na samym początku umowy (uwaga na VAT).
    > Tak po prostu.

    Problem nastąpi, jeżeli ten sprzęt będzie się łapał na (niejednorazową)
    amortyzację, wtedy będzie problem. Bo przychód ma od razu, koszt sobie
    odlicza po troszeczku, wychodzi wirtualny dochód do opodatkowania.

    Nie wiemy nic o tym jakiego rzędu to upgrade, więc nie wiem czy to może
    być problem czy nie.

    p. m.