  • Data: 2011-11-05 20:52:00
    Temat: Re: Sprzęt od kontrachenta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Nov 2011, Wojtek wrote:

    > Gotfryd Smolik news wystukał, co następuje:

    > Hmm... 'umowa osobista'?
    [...]

    > Ujmę to tak -- jednoosobowa DG bez VAT,

    No to nie "osobiście".
    Miałem na myśli umowę zaliczaną do art.13 ustawy o podatku dochodowym,
    czyli "poza DG" (to, że do VAT może się liczyć to zupełnie odrębna sprawa).

    > Całe clue - tak to zorganizować, żeby być możliwie jak najmniej w plecy pod
    > kątem finansowym i ograniczyć papierkologię do możliwego minimum ;)

    IMVHO wliczyć kwotę "na upgrade" do wynagrodzenia, nie widać
    przeszkód aby ta część miała być wypłacona w roli zaliczki
    "z przeznaczeniem na" na samym początku umowy (uwaga na VAT).
    Tak po prostu.

    pzdr, Gotfryd