eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż zdjęć stock USA a zaksięgowanie ich w polskich przepisać ?? › Re: Sprzedaż zdjęć stock USA a zaksięgowanie ich w polskich przepisać ??
  • Data: 2007-05-28 14:25:08
    Temat: Re: Sprzedaż zdjęć stock USA a zaksięgowanie ich w polskich przepisać ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 May 2007, mirhe wrote:

    > pisalismy w tej sprawie do urzędu skarbowego i owszem masz racje , jesli
    > masz z fotolii jakis papier na to , ja nie masz to inne przychoddy
    > Niestety ale w US liczy sie papierek a nie twoje zdanie nawet jesli masz
    > racje.

    Tu grupowicze już podyskutowali więc się nie wtykam :)

    > Jesli uda ci sie zdobyc jakies pisemne zaswiadczenie ,że sa to prawa
    > majatkowe to masz racje , jesli nie masz - tracisz prwo do KUP.

    A to ciekawostka.
    Wyjaśnij mi mianowicie, na jakiej to podstawie "inne przychody"
    są pozbawione kosztów uzyskania??? Znaczy może US Ci podstawę
    podał (albo temu kto pytał), bo przepisów u nas co dostatek
    więc a nuż... jest jakiś hak.
    Ale kosztów uzyskania nie stosuje się WYŁĄCZNIE do tych przychodów,
    do których to wyraźnie zapisano!
    Oczywiście ja rozumiem, że nie przysługują ryczałtowe 50% KUP.
    Ale tak w ogóle?

    > Konkretnie jest to wykładnia US w oświęcimiu,

    I to że "tracisz prawo do KUP" dali NA PIŚMIE? :O

    > ale twoj może miec inne zdanie
    > na ten temat więc po prostu złoż zapytanie.

    Akurat nie mam motywacji ;)
    Mi to wygląda tak, że ktoś złożył zapytanie i nie doczytał co tam
    napisali małymi literkami dokąd sie odwołać jak odpowiedź sie nie
    podoba. Mi by się nie podobała :|

    pzdr, Gotfryd