  • Data: 2011-04-29 20:24:09
    Temat: Re: Sprzedaż z odroczoną płatnością
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > na piekielnych przeczytałem właśnie opowieść o sklepiku szkolnym
    > ukaranym rzekomo przez Kontrolę Skarbową za sprzedaż ,,na zeszyt''.
    > Przecież chyba wolno sprzedawać z odroczonym terminem płatności, nie?

    Alkoholu nie można, jak sklepik szkolny, to na bank o to chodzi :)

    A poważniej: trudno sobie wyrobić zdanie na temat prasowego faktoida.
    Jest tam może przepis, który został naruszony? W ogóle w przypadku
    sklepiku szkolnego trudno mówić o sprzedaży na kredyt, bo niepełnoletni
    żadnego zobowiązania przecież nie zaciągnął. Można co najwyżej uznać, że
    sklep towary rozdaje, a z drugiej strony niektórzy uczniowie dokonują
    później na jego rzecz dobrowolnej darowizny :)

    A może chodziło jeszcze o coś innego? (np. nienabijanie na kasę fiskalną
    przy sprzedaży na krechę?).

    --
    Liwiusz