  • Data: 2007-01-05 15:21:33
    Temat: Re: Sprzedaz wyposazenia/srodka trwalego - pytanie
    Od: "Hanss" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO fakt wystawienia f-ry VAT jest bez znaczenia!
    > Masz wskazówkę na jakiś związek f-ry ze zwolnieniem w *tym* przypadku?

    To prawda? Pomimo tego że wystawiam FVAT każdemu kupującemu
    (nie firmy) to po przekroczeniu limitu będę musiał założyć kasę
    ? Jaki jest ten limit ?
    Problem mnie wprost nie dotyczy (świadczę usługi jednej firmie
    :-)), ale tak się zastanawiam czy jak będę wyprzedawał jakieś
    zużyte wyposażenie firmy (telefon, komputer itp) np na allegro, to
    będę musiał założyć kasę?