  • Data: 2008-06-29 16:23:41
    Temat: Re: Sprzedaż wyposażenia DG a kasa fiskalna
    Od: "MW" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 3 lata temu kupiłem aparat cyfrowy, którego cena była < 3500zł, więc
    > został wrzucony w całości w koszty.
    Miales prawo do odliczenia VAT naliczonego w cenie aparatu?

    > Jeśli kasa, to jak mam się tego aparatu pozbyć? Nie będę kupował kasy dla
    > tego pojedynczego przypadku...
    Eee... Przekazac pol roku temu na cele osobiste *), podarowac mamie i niech
    teraz mama sprzeda? Ktos widzi luke w moim rozumowaniu?

    *) jesli na pyt.1 odpowiesz "tak", to pewnie bedziesz musial zwrocic
    odliczony VAT
    http://www.vat.pl/wycofanie_z_firmy_wyposazenie_1637
    .php
    wiec impreza robi sie mniej oplacalna.