  • Data: 2004-07-05 10:33:45
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu
    Od: "ktp" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cc9hab$67s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Widzisz...skarbowy powiedział, że nie trzeba płacić podatku!!!!!
    >
    > Mario

    powiedział, że nie trzeba płacić podatku, czy _zaliczki_ ?
    IMHO taką "przedwczesną" sprzedaż, a konkretniej dochód z tej sprzedaży
    wykazujesz dopiero w zeznaniu rocznym
    i razem z innymi dochodami "rzucasz" na skalę podatkową,
    a % podatku płacisz wtedy taki, jaki Ci wyjdzie: 19, 30, 40....
    czyli teraz nie płacisz nic, ale do końca kwietnia przyszłego roku
    tyle, że ho ho...

    pozdr
    KTP