  • Data: 2007-05-19 18:32:52
    Temat: Re: Sprzedaż poza kasą
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.05.2007 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał/a:
    > Ale jednak jest dla mnie fascynujące, jak znaczna część populacji
    > traktuje jako coś naturalnego to, że przy czynności tego rodzaju,
    > że ktoś pierwszy kupuje pęczek rzodkiewki albo brokuły od kogoś
    > drugiego, państwo ma coś z tego od razu "coś mieć". W każdym razie
    > dla mnie nie jest to naturalne w najmniejszym stopniu.

    Wiesz, ja też jestem przeciwny nadmiernemu fiskalizmowi, ba, ja jestem
    przeciwny podatkom w ogóle, a na pewno w obecnie znanej formie VATu i PITu.
    :) Natomiast rzeczywistość jest taka, że te podatki SĄ. I teraz: ja je
    płacę, bo tak. Z jakiegoś tam powodu. Natomiast jest XXX firm w tej samej
    branży, która kombinuje. I ja jestem wobec takich droższy, bo oni mają ten
    podatkowy handicap, którego ja miał nie będę nigdy, chyba, że sam zacznę
    kombinować.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/