  • Data: 2006-10-24 20:50:22
    Temat: Re: Sprzedaż obwoźna żuru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Oct 2006, Samotnik wrote:

    > Nie jest legalne.

    A ja się zastanawiam, czy przypadkiem nie jest to "sprzedaż produktów
    rolnych *własnej produkcji*" - rolnicy są zwolnieni.
    A żur to jakieś grzybki czy bakterie, więc jak najbardziej organizmy
    żywe pt. "rośliny" - jak rozumiem on *nie* wozi wyrobu garmażeryjnego,
    ale właśnie zaczyn.
    Jak kojarzę jakieś przepisy na okazje grzybków bywają, ale to raczej
    tych z kategorii "drożdże" produkującyh pewne popularne wyroby akcyzowe :)
    ale o ile na np. sól akcyza jest, to na żur chyba nie...
    A tu wszyscy "nielegalne" bez poddania założenia pod dyskusję ;)
    nie stresujcie chłopa/rolnika :)

    pzdr, Gotfryd