  • Data: 2008-10-03 06:41:06
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości firmy a podatek
    Od: E...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Paź, 20:55, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > ROTFL !!!!
    > Nie wiesz o czym piszesz.
    > Nieruchomość to grunt+zabudowania.
    >
    > Nie da się sprzedać osobno, chyba że wcześniej wyburzając budynek.

    To to też byłoby wyjście bo podatek przekroczyłby cenę budynków :) i
    jeszcze bym odliczył koszty burzenia.
    Dziwne gdyby tak było.

    > Natomiast być może idzie koszt zakupu gruntu zamortyzować.
    > Tyle że przy dzisiejszych cenach to grosze raczej będą.

    To znaczy, że cenę gruntu z 70 roku uwzględniliby dziś? Chyba to też
    nie za bardzo w porządku.
    Jeśli mam mieszkanie, zakładam w nim działalność, wrzucam w koszty
    prąd, wodę itd. to nie oznacza chyba, że przy sprzedaży mieszkania
    muszę odprowadzić od niego podatek.