  • Data: 2004-12-29 18:45:47
    Temat: Re: Sprzedaż na aukcjach a podatek dochodowy
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomi wrote:

    > Witam
    >
    > Proszę o radę.
    > Sprzedaję na aukcjach programy i otrzymałem emaila
    > od Donosiciela Skarbowego iż powienienem mieć działalnosć
    > gospodarczą zarejestrowaną do tego typu rzeczy ponieważ sprzedaję
    > dużo *niby (sprzedaje za przeszło 2000 mies.)

    No bo powinieneś.

    > Zaczałem to robić na własne cele w domu aby dorobić się jakiś
    > pieniędzy w wolnym czasie.
    > Wszystkim operuję na aukcjach.

    Ano na własne. A myślisz że działalność to się prowadzi na cudze cele i
    koniecznie poza domem ?

    > Niewiem co teraz robić bo pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
    > Mnóstwo ludzi tak sprzedaje na aukcjach i pierwszy raz się z czymś
    > takim spotykam

    Pierwszy raz ? Żartujesz ? Nie słyszałeś nigdy że ludzie rejestrują
    działalność gospodarczą żeby legalnie produkować i sprzedawać ? To się
    inaczej firma nazywa :P Na pewno słyszałeś :)

    > PROSZĘ O RADĘ CO ROBIĆ

    No jak to co ? Zarejestrować.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik