  • Data: 2011-04-10 12:27:01
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro a koszty wysyłki
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w

    > Faktura z Poczty Polskiej jest "nie tak".
    > Jak ją zobaczysz to zrozumiesz.
    > Tam jest 20 zł VAT zw. A u Ciebie bedzię 20 zł + VAT 23%.

    Przyznaję, że nie wiedziałem o tym iż poczta ma wysyłki na stawce zw.
    Przyszła mi do głowy jeszcze inna myśl i chętnie przeczytam Wasze zdanie na
    ten temat.
    Mianowicie wystawianie aukcji z wysyłką gratis w opisie a koszt wysyłki
    wliczyc sobie cenę ostateczną dla klienta.
    Czy w takiej sytuacji mogę sobie księgować faktury od firm kurierskich w
    koszty, jednocześnie nie dołączając na paragonie pozycji wysyłka ?

    Pozdrawiam
    Marek